Nissan

By 21 februari, 2019Overig

Het is alweer een jaar of wat geleden dat Nissan een opmerkelijke advertentie plaatste. Er was zoveel vraag naar een nieuw model personenauto dat de importeur zich gedwongen zag een mea culpa te publiceren, omdat de levering tot wel een half jaar vertraging kon oplopen.

Vanaf dat moment is er geen Nissan meer verkocht.

Ik kom erop omdat vandaag van Vollenhoven Olie licentiehouder is geworden. Dit Tilburgse bedrijf hanteert het rollenmodel al een aantal jaar, maar zonder daarbij onze digitale hulpmiddelen in te zetten. Of wij PeoplePoint eens wilden demonstreren, want er moesten een aantal functies en medewerkers worden herwaardeerd.

Wie zo’n vraag stelt krijgt Lucas Klerkx op bezoek. Mooie jongen, vriendelijke babbel en een platform onder zijn arm waar je je vingers bij aflikt. Zie daar maar eens nee tegen te zeggen. Dat deed van Vollenhoven dan ook niet.

Kom ik bij mijn punt: de vraag is op dit moment overweldigend. Zie dat maar eens te behappen. Maar wij zijn geen Nissan, geen mea culpa omdat wij niet leveren kunnen. Wij stellen niets een half jaar uit. Wij hebben namelijk ook nog Pim, onze product owner eerste klas. Mooie jongen, vriendelijke babbel en een werkethos om je vingers bij af te likken.

Geen zorgen dus. Wat Lucas slijt, krijgt Pim voor elkaar. Ik prijs mijzelf er gelukkig mee.

Werk ze,

Rolf Baarda

Leave a Reply