Auping slaapt beter door PeoplePoint

By 4 februari, 2019Overig

Niet dat je erom had gevraagd, maar we hebben het toch even voor je uitgerekend. Meer dan 4.000 uur ontwikkeltijd is gaat zitten in PeoplePoint, het platform dat hr moet gaan ontzorgen. Das flink wat tijd die gepaard ging met een investering van circa 180.000 euro. Is al die moeite twee mooie Tesla’s waard?

Vandaar dat we vandaag weer een spannend momentje hadden bij Auping, want deze hoogwaardige beddenspecialist (wie slaapt er niet op een Auping Auronde?) is een van de sponsoren van ons project.

Belangrijkste conclusie van het Auping hr-team: dit gaat ons heel wat tijd besparen. Belangrijkste conclusie van ons: de basis staat, is heel compleet, maar wat vallen er nog veel mooie dingen aan toe te voegen.

Zoals een feature waarmee medewerkers coaches kunnen selecteren die hen helpen bij het aanleren van specifieke vaardigheden of competenties. Of, nog mooier, een onboarding programma om medewerkers bewust te maken van de rol waarin zij bij voorkeur functioneren. Dank Auping, we kunnen weer een halfjaartje vooruit.

Konden we maar dag en nacht met PeoplePoint bezig zijn. Was het geld maar in overvloed beschikbaar en hadden we voor onszelf de lat maar niet zo hoog gelegd.

Heel benieuwd wat Harvest House, onze andere subsidient, donderdag gaat zeggen.

Werk ze,

Rolf Baarda

Leave a Reply